A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад
"Новоград-Волинське вище
професійне училище"

Поради учням та випускникам НВВПУ, як правильно вести себе на співбесіді при працевлаштуванні

Дата: 18.01.2023 12:01
Кількість переглядів: 48

Щоб отримати хорошу роботу, насамперед потрібно справити якнайкраще враження під час співбесіди.

Всі дії, запитання, відповіді – вирішальні.

Успіх на співбесіді залежить не від вміння знаходити правильні відповіді, а від здатності бути цікавим співрозмовником.

Ваше завдання – правильно подати (або навіть «продати») себе, виразити готовність виконувати поставлені перед вами завдання.

Отримавши запрошення на співбесіду, не поспішайте. Краще, якщо ви домовитеся про зустріч на завтра.

Так у вас буде додатковий час на підготовку.

Пунктуальність – риса, яку цінують на будь-якій роботі.

Завчасно підготуйте необхідні документи: атестат, резюме, рекомендаційний лист тощо.

Не плануйте напередодні жодних вечірок. Потрібно добре виспатися, щоб мати свіжий вигляд.

Головне – не запізнитися на зустріч, вам просто можуть не пробачити і не дати другого шансу. Уникайте помилок!

Під час співбесіди не сидіть, розвалившись, не кладіть ногу за ногу, не схрещуйте руки.

(Для дівчат) Приділіть увагу рукам. Нігті повинні бути помірної довжини, пофарбовані в нейтральний колір. Довгі та яскраві залиште для інших випадків.

Не ставте сумку на стіл. Не приходьте на співбесіду з об’ємними пакетами.

Продумайте свій зовнішній вигляд. Віддайте перевагу одягу нейтральних кольрів у діловому стилі.

Складіть приблизний перелік очікуваних запитань і підготуйте варіанти відповідей.

Налаштуйтеся на співбесіду позитивно і не переживайте завчасно.

Під час співбесіди не вдавайтесь у надмірні подробиці свого особистого життя. Відповідайте чітко і продумано, але не задавайте тон співбесіді.

Щодо зарплати, то оцініть свої можливості реально і не завищуйте планку.

Співбесіда – діалог. Обов’язково продумайте запитання, які ви поставите роботодавцю, якщо вам нададуть таку можливість.

Тактовно поцікавтесь таким:

  • «Якими будуть службові обов’язки?»
  • «Який розпорядок роботи?»
  • «Хто буде вашим безпосереднім керівником?»
  • «Чи можливі перспективи професійного зростання?»

Також під час співбесіди можливі «каверзні» запитання. Наприклад, вас можуть запитати про ваші недоліки.

Погані відповіді:

  • «Я занадто цілеспрямований»,
  • «Я надто відповідальний»,
  • «Горю на роботі».

Краще назвати недоліки, які не дуже суттєві для майбутньої роботи:

«У мене поганий почерк».

У наш час мало професій, де це може бути суттєвою вадою.

Ще керівництво може запитати про ваші досягнення і успіхи.

Не відповідайте: «Не хочу хвалитися».

Краще покажіть свою успішність у вигляді кількох конкретних фактів і дотримуйтесь золотої середини, не перехвалюйте себе.

ПАМ’ЯТАЙТЕ!

  1. Не уникайте відповіді і, тим більше, не говоріть неправду.
  2. Поводьтеся ввічливо і будьте доброзичливим з усіма, кого зустрінете в офісі.
  3. Стежте за своєю мовою, не відповідайте на запитання запитанням.
  4. Перед зустріччю обов’язково відключіть мобільний телефон.

Готуючись до кожної співбесіди - пам’ятайте: випадкових перемог не буває.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора